Dinsdagmiddag regiomix

Elke dinsdagmiddag, met een enkele uitzondering die tijdig van te voren kenbaar wordt gemaakt, houdt Petanque Club Oisterwijk open huis van 13.30 uur tot ± 17.00 uur of zoveel later als nodig is.. We noemen dat de regiomix.

Iedereen die petanque speelt is welkom. Of u lid bent van een vereniging maakt niet uit. De sfeer is altijd goed en er wordt ontspannen gespeeld. De banen zijn open vanaf 13.00 uur. Om mee te kunnen doen moet u vóór 13.30 uur zijn ingeschreven.

Tot 1 oktober wordt normaal gesproken buiten gespeeld. Na 1 oktober tot 1 april en in geval van slecht weer kan worden gekozen voor binnenspelen.

Er wordt een bescheiden bijdrage gevraagd van (op dit moment) € 2,50 p.p. Zestig procent van de opbrengst van deze bijdrage wordt weer uitgekeerd in de vorm van prijzen. Het aantal prijzen is afhankelijk van het aantal deelnemers.

Als je bouler bent en belangstelling hebt, kom dan gewoon binnen lopen en meld je aan de wedstrijdtafel. De wedstrijdleider van dat moment kan je volledig informeren over de gang van zaken en u desgewenst inschrijven.

Je mag natuurlijk ook gewoon even komen kijken en de sfeer proeven. Wij zijn ook op woensdagavond (vanaf 19.00 uur), donderdagmiddag vanaf 13.00 uur) en zondagmorgen (vanaf 10.00 uur) aanwezig. Als je serieuze belangstelling hebt voor het lidmaatschap, kunt je ook 2 à 3 keer op een van deze tijden meespelen. Meld je gewoon even bij onze bar vrijwilligers. De barmedewerkers verwijzen je wel naar de juiste persoon.