POZO 2024

POZO

Ook dit jaar wordt er weer een POZO (Petanque Ontmoeting Zomer) georganiseerd voor verenigingsteams.

20230828230635 De POZO is het enige triplettentoernooi dat we nog kennen. Het is bovendien een uiterst gezellig toernooi, omdat alle wedstrijden om beurten bij verenigingen op dezelfde banen (of hooguit bij twee verenigingen) worden gespeeld. Bij elke bijeenkomst zijn er 100 of meer deelnemers aanwezig. Wedstrijden speel je om te winnen, maar bij POZO gaat het dus duidelijk ook om de ontmoeting. POZO is daarom geschikt voor alle niveaus, zowel beginnende als ervaren deelnemers.

Beschouw tripletten, zoals vaak op onze clubdagen niet als straf, maar als uitdaging. Het vraagt meer onderlinge afstemming en een betere concentratie.

Als je belangstelling hebt kun je informatie krijgen bij alle ervaren deelnemers en eventueel Harrie de Brouwer. Aanmelden kan via het formulier op het publicatiebord in ons clubhuis.

Aanmelden moet vóór 11 maart a.s.